H » Asociații Studențești » Post2015- eveniment de îndrumare a tinerilor de a se promova online
Post2015- eveniment de îndrumare a tinerilor de a se promova online
În perioada 27 și 28 februarie a avut loc a doua etapă a proiectului „Excel by the Power of Word” și a fost constituită de evenimentul „Post 2015”.

Scopul acestuia a fost de a-i învăța pe participanți cum să-și facă un cont profesional pe rețelele sociale și de-ai îndruma spre mediul online care îi va ajuta să se promoveze respectiv, să dobândească un loc de muncă bine plătit.  „Post 2015” a fost organizat de către Asociaţia Tineretului ONU, EESTEC Craiova și Asociația Evolve în cadrul proiectului „De la Comunităţi la Comunitate”, finanţat de programul HEINEKEN Pentru Comunităţi și dezvoltat de PR Pătrat cu sprijul JCI Craiova.
Evenimentul a avut loc la Casa de Cultură „Traian Demetrescu”, în decursul celor două zile, începând cu ora 10:00. Tinerii cursanți au avut oportunitatea de a desprinde și alte modalități prin care se pot face vizibili online în rândul angajatorilor, precum și diferite tehnici de branding personal. De asemenea, scopul acestei etape a fost acela de a le oferi studenților oportunitate de a se afirma în mediul online ca un candidat ideal pentru un job.
„Obârșia acestei idei se regăsește în problema cu care se confruntă tinerii în ziua de astăzi. În cadrul desfășurării proiectului, am ajutat tinerii în accentuarea atuurilor și valorificarea acestora. Prin evenimentul Post 2015, am avut ca scop oferirea unui sprijin în orientarea tinerilor spre formarea unei imagini corecte în timpul angajării”, a declarat Irina Cojocaru, director pe departamentul de proiecte în cadrul Asociaţiei Tineretului ONU, organizație coordonatoare.
Dezvoltarea de micro-proiecte reprezintă cea de-a două etapă a proiectului „De la Comunități la Comunitate” prin care ONG-urile din Craiova sunt sprijinite să învețe să colaboreze pentru realizarea de proiecte de impact.   
Proiectul “De la Comunități la Comunitate” a fost unul dintre cele două proiecte câștigătoare ale programului de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunități”, ediția 2013, dezvoltat de HEINEKEN în parteneriat cu Asociația CSR Nest în orașul Craiova. În urma unui proces de evaluare a tuturor proiectelor înscrise în programul de responsabilitate socială “HEINEKEN pentru Comunităţi”, juriul programului a desemnat cele două organizaţii nonguvernamentale câştigătoare în orașul Craiova care au primit un grant în valoare de 50.000 RON fiecare.

 

ŞTEFANIA DOBRE

Articole recente
Ne găsiţi pe facebook